Ηλεκτρονική εφημερίδα με νέα της περιοχής Αμυνταίου – Φλώρινας και όχι μόνο… από το 2008

Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2014

Αποχαιρετισμός Σωφρόνη Χατζησαββίδη

Με ειλικρινή οδύνη αποχαιρετούμε τον εξαίρετο φίλο και συνεργάτη μας, τον λαμπρό  επιστήμονα και σπάνιο άνθρωπο, Σωφρόνη Χατζησαββίδη, Καθηγητή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου
Θεσσαλονίκης, που υπήρξε για πολλά χρόνια καθηγητής και στο Παιδαγωγική Σχολή της Φλώρινας και αρωγός σε κάθε επιμορφωτική προσπάθεια στην οποία καλούνταν να συνεισφέρει με τις πλούσιες γνώσεις και την πολύτιμη εμπειρία του.
Τον αποχαιρετούμε με ένα δικό του ποίημα αφιερωμένο στη ΓΛΩΣΣΑ, που υπηρέτησε πιστά σε όλη του τη ζωή με συνέπεια και ευθύνη.

Δεν θέλησα να απαρνηθώ τη γλώσσα μου
Δεν πρόδωσα ποτέ τη δόξα της
Ολάσπρο καράβι είναι
Στη μέση του Ωκεανού
Και πλέει σε άγνωστη κατεύθυνση……
Μια φωτοσκίαση στα όνειρά μου
Μια αρωγή χωρίς ελπίδα
Ένα απύθμενο πηγάδι
Χωρίς έλεος
Και με έλξη πρωτοφανέρωτη συνάμα.

Δε θέλησε ούτε εκείνη να μ΄ αρνηθεί
Δεν πρόδωσε την εφηβεία μου
Κατάμαυρο καράβι είμαι
Που πλέω στον ουρανό
Μ΄ ανεστραμμένα τα ιστία μου
Τα κουπιά και την πυξίδα μου,
Θλίβεται όταν ευγνωμονώ την προσφορά της
Με αντίποινη οχλοβοή
Οικτίρει εμάς, τα όντα της
Που γίναμε κοιτώνες και επαύλεις
Χωρίς επάλξεις
Δίχως γραμμάριο φωτιάς
Ένα τίποτε
Στον πόλεμο….

Αντίο Σωφρόνη… Θα φωτίζεις πάντα τον δρόμο μας…

ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ
Κωνσταντία Βαϊρινού
Σχολική Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Φλώρινας

Όλγα Μούσιου-Μυλωνά
Σχολική Σύμβουλος 1ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Φλώρινας

Άννα Πολατίδου
Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Φλώρινας


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Α. Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των αποστολέων τους.
Β. Θερμή παράκληση, τα σχόλια να είναι κόσμια, ώστε να συνεισφέρουν στο διάλογο.
Γ. Δεν δημοσιεύονται σχόλια:
1.-Υβριστικoύ χαρακτήρα
2.- Γραμμένα με greeklish
3.- Με προσωπικό περιεχόμενο

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.